Mobiele scoutshop

Op zaterdag 23 oktober 2021 van ongeveer 14:00uur tot 16:00uur zal de Scoutshop Mobiel aanwezig zijn bij onze blokhut.

Bij de Scoutshop mobiel kunt u voor uw kind een nieuw uniform kopen (en natuurlijk passen). Dit spaart u een ritje uit naar de Scoutshop in Eindhoven. U hoeft alleen het uniform te kopen, alle overige zaken zoals insignes, groepsdas enzovoorts kunt u via de eigen speltakleiding kopen.

De Scoutshop mobiel neemt veel mee, maar als je zeker wilt zijn dat we ook dat ene kompas, shirt, insigne of wat dan ook, aanwezig is en je wil dat graag eens zien of kopen, geef het dan op (mail naar mobielzuid@scouting.nl ). Wil je weten wat ze hebben? Kijk dan op de website van de scoutshop.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om een T-shirts van Scouting Leonardus te kopen (en natuurlijk te laten passen). Deze kosten €7,50 per stuk.

Bij de Scoutshop kunt u cash of met pin betalen.